Scan thumb Drive anda dengan NINJA PENDISK!!

Scan thumb Drive anda dengan NINJA PENDISK!! adalah hal yang Sistem Komputer paparkan saat ini karena sangat menarik. Banyak hal yang mungkin bisa didapatkan dari tulisan tentang Scan thumb Drive anda dengan NINJA PENDISK!! ini.
Saya baru jer jumpa satu software baru nama Ninja Pendisk. Software free ni kata dia boleh menghalang komputer anda dari dijangkiti virus yang datang dari USB thumb drive. Tiada keperluan untuk konfigurasi aplikasi ini walaupun ianya mempunyai option konfigurasi.
Software ini adalah portable, bermakna anda tak perlu install untuk menggunakannya. Sangat sesuai untuk pelajar2 kolej dan universiti yang selalu berkongsi komputer di makmal.
Selepas melarikan(RUN) software ini, ia akan berada di taskbar windows anda dan menunggu USB drive dimasukkan. Sekiranya ada virus dikesan, ia akan mengeluarkan paparan dan membersihkan virus itu secara automatik. Satu paparan akan dikeluarkan sekiranya virus berjaya dibuang. Software ini juga amat berkesan dalam mengeluarkan autorun yang berada dalam USB Thumbdrive anda.
Selamat mencuba.....

Download SELENGKAPNYA atau SEPENUHNYA

Sistem Komputer

Sitemap 1 2 3 4 5